sobota 11. března 2023

Jarní dekorace

Počasí se zase začalo tvářit víc zimně než jarně, ale já jsem se nenechala odradit. Nedočkavě jsem se pustila do výroby jarních dekorací. Zužitkovala jsem vše, co mně zbylo z předešlých let, i to co nabídla jarní zahrada. 



Dnešní jarní ráno.


Cibuloviny jsem si předpěstovala už na podzim, zelené dekorace přinesla ze zahrady a využila jsem i spoustu eukalyptu, který mně zbyl z narozeninové kytice. Jako první přišly na řadu věnečky na dveře a na jídelní stůl. 

Jarní korálkový věneček byl hotový raz dva. Jen jsem základ doplnila kočičkami a lýkem.






Věneček na vchodové dveře byl trochu pracnější. Buxusový základ jsem nakombinovala s jarními umělými květinami a stužkami.





Nejpracnější byl věnec - svícen do jídelny. Využila jsem hotový proutěný korpus se zeleným povrchem. Doplnila jsem různými druhy eukalyptů, borůvčí, staticí (oboje z květinářství), sušenou mimózou a kočičkami z vlastních zásob. Výsledek je zase takový rozcuchaný, větrem rozfoukaný. Dnes tady opravdu hodně fičelo 😉.












A jen tak mimochodem: Abych využila už nakvétající cibuloviny ze skleníku, naaranžovala jsem ještě jarní misku na stolek do obýváku.


Do keramické misky jsem vložila menší, do které jsem sázela...

... hyacinty a modřence.

Povrch jsem zakryla mechem ze zahrady (je ho plný trávník) a doplnila šiškami, vajíčky, peříčky, kočičkami a proutky.









24 komentářů:

  1. Jitko, jako vždycky :D - máš to moc pěkné. Já dneska taky shodou okolnosti přemýšlela o nějaké jarní dekoraci. Já asi použiju nějaké suché březové větvičky (myslím, že vít posledních dnů mi pod břízou u našeho paneláku připravil materiálu dost), živé nakvetlé jarní dřeviny mi nesmí do bytu (mám alergii na kdejaký kvetoucí strom), takže doplňovat asi budu hyacintem nebo něčím podobným. Ale obávám se, že tak pěkné jako ty to mít nebudu.
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji. Touto dobou se nějaká inspirace hodí a doufám, že se pak výzdobou pochlubíš. Břízu bych taky potřebovala mít někde poblíž, ale zatím jsem ji neobjevila.
      Měj pěkný nový týden. Jitka

      Vymazat
  2. Jituško, mám opravdu radost, že vidím, že si ani ty nevydržela :o). Skoro jsem se bála dát na blog fotky, ale už mám dům taky oblečený do jara, venku teď -4! Tvé dekorace se mi moc líbí, moc krásný je věnec na dveřích - jemný , elegantní, ale ty to ani jinak neumíš.
    Přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, zajíce a beránky jsem ještě nevytáhla, ale jinak se už snažím vnést domů trochu jarních barev. Těším se na inspiraci od tebe.
      Děkuji za milá slova a přeji ti krásné jarní dny. Jitka

      Vymazat
  3. Tvoje tvoření prostě nemá chybu !!! Taky už to pomalu, ale jistě oblékám doma do jara.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji a těším se na tvé fotky.
      Pěkný nový týden. Jitka

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Světlano, mám jich všude plno, je to taková jarní plevel :o)

      Vymazat
  5. Nádherné dekorace a velmi nápadité.Věneček z korálků se mi moc
    Jituško,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuji. Věneček je jednoduchý a byl hned hotový. Taky se mně líbí.
      Přeji ti pěkný nový týden. Jitka

      Vymazat
  6. Jituš, krásné jarní dekorace. 👍👍👍 Máš to báječně vymazlené.
    Modřence průběžně likviduji, možná změním názor. 😄
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já jich mám taky všude plno :o), ale poslouží pěkně i v dekoracích.
      Děkuji a posílám pozdrav. Jitka

      Vymazat
  7. Máš to všechno krásné. Můj favorit je korálkový věneček. Ten je opravdu TOP. Přeji hezký pracovní týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, v jednoduchosti je krása. Nějak jsem nevěděla co s ním a nakonec jsem spokojená.
      Zdravím. Jitka

      Vymazat
  8. Máš moc krásnou výzdobu. Zaujal mě věneček s korálků s větvičkami kočiček. Děkuji za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, rádo se stalo. Taky jsem ráda za inspiraci, kterou vidím na jiných blozích.
      Pěkný nový týden přeji. Jitka

      Vymazat
  9. Jituško, krásné dekorace, ostatně u tebe vždy. Kochám se tvojí výzdobou. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji za milá slova a posílám březnový pozdrav. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.