pátek 25. března 2022

Jaro doma

Letos jsou Velikonoce až v druhé polovině dubna a velikonočně se mně doma ještě zdobit nechce. Udělala jsem si tedy jen takový lehký březnový jarní facelift a vajíčka a zajíčky zatím nechala v krabici s nápisem Velikonoce. 




V kuchyni nesmí chybět jarní květiny, to bych ani nebyla já. Od kolegyň jsem k narozeninám dostala betonovou nádobu na zahradu. Otestovala jsem ji i v interiéru. Společnost dělá plnokvětým prvosenkám.




Na jídelním stole jsem využila další narozeninové dárky. Od manželovy maminky jsem dostala ubrus na konferenční stolek a běhoun na jídelní stůl v optimistické jarní žluté barvě. Od dětí jsem dostala krásné dřevěné prkénko a mísu na ovoce. Vše mně udělalo velkou radost a hned jsem je začala používat.








Jarní Mynte z Bella Rose - březnová radost.


Trochu jara se dostalo i do obýváku a do předsíně.







A jen tak mimochodem: Asi zavedu novou velikonoční tradici. Vánoční hvězdy jsou stále tak krásné, že bych z nich mohla udělat hvězdy letošních Velikonoc. 



Takto se daří dva roky staré hvězdě v kanceláři. A dokonce zčervenala.




19 komentářů:

  1. Moc hezká jarní výzdoba. Já letos nic nechystám. Zateklo nám přes zimu do bytu a teď čekáme, až se nejdřív opraví místo kudy zatéká. V kuchyni odpadává omítka, tak že až to vyschne, čekají nás velké opravy...Měj se krásně a užívej si jarních dní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, no to je vždycky nadělení. Toho se taky děsím. Tak snad vše proběhne rychle a pak to zase bude pěkné a čisté.
      Přeji pevné nervy :-)
      Jitka

      Vymazat
  2. Jitko, moc krásné, všechno. Já mám aktuálně "vyjarněno" jen v obýváku a to keramickým ptáčkem, jedním hyacintem a pár větvičkami buku s rozvitými lístky.
    Přeju krásný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, stačí i málo a hned se člověku zvedne aspoň trochu nálada, že?
      Měj pěkný nový týden. Jitka

      Vymazat
  3. Jituško, moc hezké dekorování. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji za milá slova a přeji ti úspěšný nový týden. Jitka

      Vymazat
  4. Jituško maš to krásne a inspirativni.Těšim se,jak si po malovani načinčam kuchyň.
    Měj hezký vikend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuji a přeji hodně spokojenosti s výzdobou i výmalbou.
      Krásný nový týden. Jitka

      Vymazat
  5. Máš to doma krásně jarní. Taky mi kdysi vánoční hvězda vydržela 3 roky, ale pak vzala za své.
    Měj hezký víkend, Jitko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já si taky myslím, že není dlouhověká rostlina, ale překvapila mne ta červená, že i bez toho zatmívání zčervenala.
      Přeji ti pohodové dny nového týdne. Jitka

      Vymazat
  6. Jitu, moc hezké jaro máš doma. A je vidět, že ti tvoji milovaní rozumí - samé krásné dárky!
    A ty hvězdy - nemám slov! Tobě vykvete i koště, že!
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za milá slova. No, koště nevím... občas svou přehnanou péčí taky něco umořím :-), ale hvězdy mne opravdu překvapily.
      Měj pěkný nový týden. Jitka

      Vymazat
  7. Jitko, dárky jsou nádherné. Moc se mi líbí prkénko a hlavně miska. Máš vše krásně naaranžováno i nafoceno.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, já mám hodně ráda přírodní dřevěné věci, hlavně z olivového dřeva. Toto se opravdu povedlo.
      Děkuji a přeji ti klidný týden. Jitka

      Vymazat
  8. Krásné dekorace zase máš))) a velký obdiv za ty hvězdy. Jsou nádherné i na Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  9. Teda klobouk dolů, vánoční hvězdy mi nikdy nevydržely déle než přes vánoce. Ale hodně jsem o nich slyšela, že "když se to umí", tak vydrží. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, mně obvykle taky brzo odejdou. Letos se nestačím divit.
      Pěkné jarní dny. Jitka

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře.