úterý 4. ledna 2022

Tichým městem

 

Dnes tu mám pár fotek z našich vánočních procházek. Večerní město má své kouzlo a bylo by škoda nevyužít prázdných ulic a náměstí. 

Tiché, pokorné, poetické...












A jen tak mimochodem: Tu mám ještě trochu opravdové poezie...


Večer - Jan Skácel


Pěšiny vedou do polí
a končí
kde nic nebolí
a jabloně jsou plané
A měsíc,
bílý srpek dne
vyžíná ticho z kamene
a říká neříkané


18 komentářů:

  1. Jitko, podvečerní fotky mají svůj nepopiratelný půvab. Ráda jsem se pokochala. A verše si k nim vybrala pěkné.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, ach děkuji za milá slova. Potěšila jsi mě.
      Krásný večer. Jitka

      Vymazat
  2. Jituško, ty večerní fotky mají svoje kouzlo. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, já mám ráda podvečer všeobecně. V létě na zahradě nebo na pláži... ó to je sen. Už není takové horko, spousta lidí odešla, je klid a pohoda. To bych si ráda zopákla :-)
      Měj se hezky. Jitka

      Vymazat
  3. Krásná procházka městem, na které ráda vzpomínám, i když bylo veliké horko. Teď vypadá přece jen trochu jinak. A milovaný Skácel nakonec...
    Děkuji, Jituško, zasnila jsem se...
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, v našem horském okrese (jak zní nápis na našem Městském úřadu) ti nemohlo být horko :-) My z nížin a jihu jsme zvyklé na větší teplo, ne? :-)
      Jsem ráda, že jsem ti zpříjemnila ráno.
      A ještě přeji hezčí večer. Jitka

      Vymazat
  4. Krásný poetický příspěvek !
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ty první fotky se mi moc líbí a verše pohladí. Hezký rok 2022 a ve zdraví, přeji. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji a i já ti přeji hodně zdraví a pohody do nového roku.
      Jitka

      Vymazat
  6. To jsou takové tiché, čisté, jasné fotky - krása! Jen úplně nevím, co je to za město. Hádám Boskovice?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bingo Evi :-) Jsou to Boskovice, můj druhý domov. Ten první je na rozhraní Břeclavska a Hodonínská, to je moje velká srdcovka.
      Pěkný večer. Jitka

      Vymazat
  7. Krásné záběry )) mám ráda tyhle poklidné fotky.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné podvečerní fotky. Lucerny už svítí a tma se teprve blíží. Kochám se a ráda jsem s tebou šla.
    Jitko, přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji, od tebe pochvala vždy potěší.
      Měj krásné volné dny. Jitka

      Vymazat
  9. Nádherné fotografie večerního města.A k tomu poezie,kterou mám ráda.
    Jituš,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.