středa 27. května 2020

Domácí radosti

Konečně se nám doma podařilo dotáhnout do konce pár změn v interiéru. Mám z nich radost a posílám trochu inspirace.

Naši neutrální šedou sedačku jsem vystajlovala novými polštářky od textilní výtvarnice Hany Kroa. Velmi příjemný lněný materiál doplnila svými autorskými  vzory. Vše proběhlo přes maily a paní Hana byla velice ochotná a vstřícná. Spolupráci ráda doporučuji. Vše začalo třemi polštářky. Samozřejmě, že tři byly málo 😀 a přibyl ještě ubrousek na konferenční stolek a ubrus s běhounem do jídelny. Ráda měním bytové doplňky podle ročních období nebo svátků a tento černobílý základní vzor půjde lehce kombinovat se sezónními barvami.

Přikoupila jsem i pár váziček a svícnů. Bohužel se ve městě zavírá květinářství a 50% slevě odolá málokterá kolemjdoucí.    








"Převlékat" jídelnu mě baví. On si toho tedy doma skoro nikdo nevšimne 😀, ale mně čistý ubrus a ladící doplňky dělají radost. A o to jde!





Manželovi se podařilo vyřešit i moji zakázku na zavěšení aerárií, které mám už nějaký čas doma a stále nebylo jasné, kam přijdou. Nakonec jsme je zavěsili do "okna" u schodiště, se kterým jsme si taky léta nevěděli rady. Myslím, že to dopadlo dobře, jen musíme odolávat pokušení baňky rozpohybovat.






A jen tak mimochodem: Kytka od manžela "jen tak" mně udělala větší radost než ty k narozeninám, k svátku nebo k výročí. Ty jsou tak nějak z povinnosti. Nenadálá kytice = velká porce potěšení.






22 komentářů:

  1. Jituško, koukám, že sis udělala radost. Máš to pěkně sladěné. Měj se. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, dělat si radost by se mělo uzákonit.
      Díky a zdravím. Jitka

      Vymazat
  2. Jitu máš to krásné opravdu.

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, moc krásné vše. Kochala jsem se. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, chápu tvou radost, látky jsou skutečně moc hezké a všechny kousky tvoří elegantní a vkusný domov. Moc se mi líbí ty zavěšené baňky, čisté sklo mám moc ráda.
    Taky dům "převlékám" podle sezóny, taky si málokdo z domácích všimne, ale dělá mi to radost.
    Kytice jen tak - k tomu není co dodat!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jsem ráda, že jsem to konečně dotáhla do konce. Řeším to s přestávkami od listopadu. Nechtěla jsem to uspěchat a pak litovat, že jsem to měla udělat jinak.
      Baňky bych chtěla sezóně doladit, ale to teď nestíhám.
      Přeji Ti pohodový večer. Jitka

      Vymazat
  5. Jituš,moc se mi všechno líbí.Barvy krásně sladěné i doplňky k tomu.Něco podobného ve stejných barvách mám v plánu.Máme také sedačky a křesla v šedé.Něco měnit a zařizovat to je moje hobby.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já se v tom taky vyžívám :-) Mám ráda neutrální základ a pak už libovolně doplňovat barevně.
      Tak ať jsi s výsledkem spokojená. Jitka

      Vymazat
  6. Přemýšlím, u nás by to skutečně nemělo smysl.
    Pořizovat třem kočičím příživníkům desingové polštáře, no nevím :-)
    Přeji vám příjemné chvilky v doladěné domácnosti, já bych ještě u sebe
    mohla dodat, že mám na všem flís z kočičí srsti.
    Prostírání mám úplně stejné na chalupě a jsem z něho stejně nadšená jako ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, náš kocour má také tendenci přivlastňovat si nábytek. Dovolili jsme mu ale, jen ten marocký taburet. To je jeho trůn.
      Tak hodně radosti s příživníky. Jitka

      Vymazat
  7. Jitko, krásně sis to doma vytunila. Polštářky jsou nádherné i vázičky, vše k sobě hezky ladí. Radost pohledět.
    Měj fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné barevné kombinace...jednoduchost, nadčasovost.
    To mě baví)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, díky. Mám ráda nadčasové, kvalitní věci v neutrální barevnosti. Doma i v oblečení. Dá se s tím pak dlouho variabilně pracovat.
      Měj krásný víkend. Jitka

      Vymazat
  9. Máš krásné bydlení. Ta první fotka je dokonalá, ten soulad všeho. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.