neděle 13. června 2021

Když se oteplí

... konečně přijdou na řadu zajímavější outfity. Jsem zimomřivý tvor a v zimě si sukní neužiju a tak nejčastěji sáhnu po nohavicích a svetru. Letos ani nějak nebylo kam se strojit. A tak s teplem a rozvolňováním vytahuji oblíbené kousky a oprašuji osvědčené kombinace. Dokoupila jsem i pár basic kousků a ty v nových kombinacích zkouším k tomu, co už ve skříni mám.  

Novou splývavou košili jsem do práce doplnila bílými plátěnými kalhotami ve zkrácené délce, espadrilkami - teniskami, letitou kabelkou a plátěným kabátkem. 





Stačí pak už jen vyměnit kalhoty za džíny, jiné boty a kabelku. Variant je u takovýchto kousků dost.






Mezi mé starší oblíbené kombinace patří tato se zeleným kabátkem. Měním barvu triček i styl kalhot podle příležitosti, na kterou si outfit beru.





Už to budou aspoň dva roky, co jsem si koupila bílo-černé nemačkavé šaty. Byla to dobrá trefa. Kolikrát už jsem je užila do práce, na kávu s kamarádkou i na  formálnější akci. Doplňky doladím styl podle příležitosti, na kterou si šaty beru.





Anebo takto ...






Občas některé osvědčené kousky doslouží a je dobré je vyměnit za nové, neošlapané. Letité italské baleríny už dosloužily a tak jsem zvědavá, jestli i tyto nové budou tak pohodlné.





A nakonec jedna kombinace, ve které není nové nic. Jen jsem spojila pár letitých kousků a vyrazila.




 



A jen tak mimochodem: Ve všech kombinacích jsou jen tři nové věci. Košile, džíny a baleríny. Univerzální a kvalitní kousky vydrží roky pěkné. Baví mě nadčasovost, která se dá dobře kombinovat s novými trendy. Co ale preferuji především, je  pohodlnost, a musím se v oblečení cítit dobře.



23 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji, jsem ráda, že se ti líbí.
      Pěkný nový týden. Jitka

      Vymazat
  2. Jituško, musí být radost tě potkat. Outfit máš vždy promyšlený, sladěný, tak to mám ráda!
    Nová košile je moc hezká a ty šaty by se mi taky líbily.
    Měj hezký týden, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to nevím, ale snažím se nikoho neurazit. Občas, když potkám nějakou módní halucinaci, si říkám, proč se na to člověk musí dívat? Nějak se vytratila soudnost nebo se možná přestaly vyrábět zrcadla :-)
      Doufám, že budeš mít klidný týden a nějaké to módní potěšení k tomu. Jitka

      Vymazat
  3. Jituško,tvé kombinace se mi moc líbí.Máš to detailně promyšlené a sladěné do puntíku.
    Móda mě vždy zajímala a ráda se hezky ustrojím.Jsem milovnice sukní a šatů a tak si je přes léto snad užiju.
    Měj hezký nový týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, mě baví dotahovat outfity do detailu. Kdybych se na to vybodla, necítila bych se celý den dobře. Oblečením si zlepšuji náladu ve dnech, kdy vím, že to nebude v práci lehké.
      Také ti přeji pohodový týden. Jitka

      Vymazat
  4. Šaty super! Tenhle styl šatů mám moc ráda...já si včera v TAKKO koupila letní černobíle puntíkatou halenu bez rukávů s véčkovým střihem. Dcera tu samou v modrobílém proužku. Přemejšlím, že bych se až pojedeme z očkování zastavila právě i pro tu proužkovanou. Má totiž pro mne lepší, svislý proužek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já díky hruškovité postavě také preferuji tento střih šatů. Úzké šaty ani sukně nemám ve skříni.
      Modrobílý proužek je na léto jak dělaný a pokud je svislý a s V výstřihem opticky zeštíhluje. Takže neváhej :-)
      Pěkné pondělí. Jitka

      Vymazat
  5. Moc pěkné kombinace. Vkusné, elegantní a zároveň tak nějak nesvazující. Určitě je radost potkat Tě!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to doufám :-). Taky moc ráda potkávám jednu paní, když jdu ráno do práce. Má svůj styl a je inspirativní.
      Měj krásný nový týden. Jitka

      Vymazat
  6. Jituš, máš své outfity úžasně vyladěné - do posledního detailu.👍👍
    Měj prima dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, baví mě to :-) a navíc se potom cítím tak nějak líp.
      Měj se hezky. Jitka

      Vymazat
  7. Jitko, všechny oufity jsou prima, líbí se mi. Hodně zajímavý je ten barevný kabátek a super jsou ty šaty, ty bych brala hned.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, šaty jsou hodně univerzální a vždy vypadají super. Kabátek mám ještě podobný celý modrý, taky hodně vděčný kousek.
      Měj prima týden. Jitka

      Vymazat
  8. Krásné stylové modely vyladěné do posledního detailu. Jeden hezčí než druhý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkluji za milá slova a přeji ti pohodový týden.
      Jitka

      Vymazat
  9. Jituško, moc hezká módní přehlídka. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  10. Jituš, pěkné outfity, moc se mi líbí sbírky Tvých tenisek a šaty taky. Krásný zbytek týdne. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuš,no jo, tenisek já užij několik párů, hlavně musí být pohodlné.
      Pěkný týden. Jitka

      Vymazat
  11. Jitko, líbí se mi, jak vše k sobě umíš sladit a krásně kombinovat. Já mám jednu kabelku bílou a jednu černou a kombinovat moc neumím. :o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.