sobota 4. ledna 2020

Jak se vítá maminka

Zatímco já buduji hodnoty, zbytek rodiny ještě užívá novoroční volno. Dobře ví, že se domů moc těším. I víkend s pračkou a sporákem je pro mne wellness. 
A v pátek mně udělali opravdu radost. Nejenže uklidili dům a vyprali prádlo (s pomocí odborného poradce - manželovi maminky), ale ještě na mě čekala velká kytka růží. Jsou to moje poklady.




A jen tak mimochodem: Název příspěvku jsem si vypůjčila z knihy Michala Viewegha Krátké pohádky pro unavené rodiče. Kdysi jsem koupila do auta na dlouhé cesty CD s touto knihou. Geniálně ji čte Saša Rašilov. Hlášky z této knihy u nás zdomácněly a i teď, když už jsou děti na pohádky velké, si CD cestou na dovolenou rádi poslechneme. A chechtáme se, jako kdybychom ji slyšeli poprvé. 

8 komentářů:

  1. Jituško, tak to závidím. Pohádky neznám, kouknu na ně, díky za tip. Měj se Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, malá rada ... napřed si je přečti/poslechni sama a zhodnoť, zda jsou Tvé děti už na ně dostatečně "dospělé". Já jsem je takhle sušila asi dva roky, ale pak měly ohlas veliký.
      Měj se hezky.
      Jitka

      Vymazat
  2. No, tak tomu říkám parádní návrat maminky! Nádhera! A děkuji za typ na knihu!
    Jituško, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, rádo se stalo. Nedávno vyšel i druhý díl, kdy jsou holčičky už v pubertě. Knihu máme, ale bohužel už nás tolik neuchvátila.
      Také přeji krásnou neděli.
      Jitka

      Vymazat
  3. Jituško - krásný návrat domů a hřejivý pocit u srdíčka z tak úžasných pokladů.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná kytka a k tomu vyprané prádlo jako bonus - to příjemný návrat domů zpříjemní ještě aspoň o dva stupně víc :D

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě Stáňo, tím vypraným a usušeným prádlem mě skutečně překvapili.
    Úspěšný týden.
    Jitka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře.